20 april 2009

Hejdå alla trogna läsare...

Efter en viss tvekan och mycket eftertänksamhet har jag nu beslutat mig för att stänga av min blogg. Ni som är mina trogna läsare har nog tröttnat på "Internetsajten går inte att öppna/Sidan går inte att öppna/Åtgärden avbröts". Vet inte vad som har hänt, men jag har inte lyckats att rätta till den. Virus eller nåt skit, eftersom jag inte fått lov av chefen att vara hemma för "vård av dator" har inte tiden funnits till större arrangemang.

Men eftersom jag mer eller mindre är beroende av både av att läsa andras bloggar och själv blogga så har jag NATURLIGTVIS gjort en ny blogg. Så varmt välkomna till http://lindagum2.blogspot.com/
(obs notera den nya adressen, för inom det snaraste kommer jag att ta bort denna sida)

Dock är min nya blogg inte så välfylld, men jag lovar att uppdatera den med jämna mellanrum!

Kram från Storasyster

Inga kommentarer: